lördag 1 december 2007

hej hej...


Sitter här igen...hihihi det är så kul att lägga ner lite tid på bloggen.morgonen har varit lugn och behaglig.Det är fint väder ute,funderar om jag ska ta promenaden idag ,den jag hade tänkt ta i går...hihi. jag "slöa" till lite igår.Vi låg framför tvn och såg idol,det blev dem jag ville ha i finalen,ser fram emot att se vem som vinner nu på fredag,bägge tjejerna är ju så bra.
Idag är det första luckan att skrapa på bingolottos julkalender,hoppas vi får vinna en bil,för den behöver vi. Ja bara man får vinna nåt så blir jag ju glad. Denna dag blir nog ungefär som dagen i går, lugn och skön.Sen i eftermiddag ska vi hämta A i kanis ,dem har öppnat idag,klart han ville dit och premiäråka.
Jag ska kolla in tradera som jag gör vaje dag,jag är en inbiten tradera kund,har handlat mycket där.Nu i veckan har jag handlat och fått hem 2 julklappar till min tonåring.Nu ska jag kolla in tradera och sen träna min hand /ha det gott kramiz

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Tänk första advent idag, visst är det kul med tradera fast jag tycker att det blivit lite dyrt där.
Kramar Ulla-Bella