onsdag 12 december 2007

gomorron






försov oss i morse....ingen bra start på dagen.pojkarna hann med bussen men dem hann inte få i sig en ordentlig frukost...snyft.jag råkade somna om då min klocka hade ringt.ännu en ordentligt kall dag,-22. Igår var vi på byn och handlade de sista klapparna och så väntar jag klappar med posten.
Nu är jag helt klar ,julkorten är också färdig för att läggas på lådan , ganska skönt. Bara städ,bak och mat att göra men det är ju änn några dar kvar. Jag har varit slarvig när det gäller att skriva min blogg,ska verkligen försöka skärpa till mig...hihihi.Har tänkt få hjälp med att städa lite idag av gubben och kanske han "knådar" ihop någon kakdeg åt mig idag.Har ganska mycket värk idag.Ha en jättebra dag/kram

1 kommentar:

Tingeltangel sa...

Tack för din hälsning till mig. Lycka till med ditt fortsatta bloggande.