lördag 8 december 2007

då var det lördag



hej!
I går var det en fullspäckad dag,hann inte skriva ett ord.
Vi var på basar på skolan,där lilleman går.Dem hade gjort så fina saker och hade bakat så gott.
Sen var jag och åt julbord med mitt jobb,på bergsparken. Det var gott och trevligt komma ut lite.
Vilket ruskigt väder det har varit idag,blött och slaskigt...huvva.Jag har hållit mig inomhus hela dagen.Jag har vikt och hängt tvätt,bakat en mjuk pepparkaka och lindat in några klappar,jag har fått börja använda min hand men än får jag inte lyfta tungt . Det gör väldigt ont men jag måste komma igång att använda den med hjälp av andra handen.
Gubben och pojkarna har farit till farmor och farfar för att hämta hem en gammal skoter,så nu passar jag på att sitta vid datorn en stund.Sent i går kväll vann jag 2 auktioner på tradera...kul.Det är en tavla med tomtenissar och en tavelram med tomtenissar, i shabby chic stil, jättegulligaNär jag får hem dem ska jag ta kort av dem så ni får se.Fick i går hem julklapparna som jag ropat in till mina småbröder,ännu en lyckad auktion.
Ikväll blir det att vila och se tv, känner mig ganska trött , sover dåligt pga värken ha en mysig kväll varma kramar /tingeling

2 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå du lilla tingeling, ska bli kul att se på dina traderanissar,firar ni julen hemma?
Kramar&snöflingor
Ulla-Bella

annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.