onsdag 5 december 2007

gomorron


jag vaknade 06.45 upp ur sängen och väcka pojkarna för att dem skulle hinna äta ,tvätta sig och klä sig innan bussen kom. puh....som vanligt hann dem fastän dem är lite trött. Ska bli skönt för dem när det blir jullov och sova länge på morgnarna.
Funderar på om jag ska lyssna på min ljudbok,jag är världens bokmal emellanåt.Jag har upptäckt att ljudböcker är väldigt avkopplande bara plugga in lurar i öronen och lyssna.Just nu lyssnar jag på martina haags underbar och älskad av alla(och på jobbet går det också jättebra).ganska kul ...hihi
Idag ska jag vila,(känner mig så trött) ,laga mat, ta reda på tvätt och sen fixa till mig inför kvällen hoppas alla får en bra dag /gomorron kramar

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Ha en bra dag, lyssna på talböcker det är helbra om man vill koppla av!
Have a nice day
Ulla-Bella