lördag 15 december 2007

full fart hela dan



...då var jag här igen.tog det lugnt på morgon.sen fick jag ett ryck,började skura och ha mig,skönt att det minskar med alla måsten före jul..hihi.jag ställde mig framför spisen och resultatet blev janssons ,potatisgratäng och "homemade" köttbullar.sen ringde jag ett par kompisar så dem fick komma hit och käka.janssons var en gåva till min jobbarkompis L. hoppas den smakar bra L . å vad jag känner mig glad då jag åter igen får laga mat ,det har jag inte kunnat på länge på grund av min skadade hand.änn känner jag mig inte återställd men det går åt rätt håll iaf...hihi.
men jag måste erkänna att jag är knäckt. har mycket värk i handen,nacke och rygg nu ikväll,så det blir till att ta en värktablett och vila resten av kvällen.någon dag ska jag försöka orka baka lite, jag vill ju ha nån fikasort då det blir jul. sköt om er /tingeling

Inga kommentarer: