tisdag 4 december 2007

tisdag eftermiddag






hej och hå!
Har varit oppa bojn och ränt idag,hittade 2 julklappar,det blir färre och färre julklappar kvar att köpa,ser fram emot då alla klappar är inköpta.Det är kul men klurigt veta vad man ska köpa.
Var in och handlade mig en tröja och en tunika,nu har jag någo
nytt då vi ska käka julbord i morgon,sen ska jag i väg och käka julbord på fredag...hihi .Julbord är gott ,men risk för att jag föräter mig innan julafton.
vi avslutade rännandet med att handla lite käk,det gör vi 99% av alla gånger då vi är ner oppa bojn.
Lilleman kommer och tjatar att han är hungrig så det är bäst fixa mat så han inte tynar bort..hihi.
Jag förundras över hur det kan rymmas så mycket mat i hans lilla goa mage,jag behöver aldrig va orolig att han inte äter, för äter bra gör han och det är huvudsaken.trevlig eftermiddag allihop /tingeling

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Ser att julen kommit in till er också. Ang.mat, kommer ihåg när pojkarna var små då gick det åt otroliga mängder med käk.
ha de :-)
Ulla-Bella