torsdag 6 december 2007

"rantar"dag




hejsan!
Igår kväll var vi bjudna till nordkalotten för att få äta julbord och se Ronny Eriksson julshow.Det var verkligen supernice ,maten och showen.Ett stort tack till rogers jobb som stod för den julfesten för sina anställda med respektive.Så gott har jag inte skrattat på ett bra tag...hihi.
Det blev ganska sent innan vi var hemma,jag kröp i säng och kröp ur den 06.40 i morse.
skickade pojkarna till skolan ,drack kaffe sen bar det av till sunderbyn.När jag var klar där åkte vi in till storheden,för att se efter lite julklappar.Vi hittade några ,nu är det bara några enstaka små klappar kvar att köpa.Roger hittade sig en ny jacka och jag hittade underkläder och strumpor,alltså jag var sparsam idag...hihi.
Väglaget var hemskt påväg från luleå,halkigt .man fick verkligen hålla tungan i rätt mun...hihihi och köra sakta.Nu vilar jag lite,man blir gode knäckt av att shoppa ,men det är enormt kul./sköt om er /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Va kul med julfest o Ronny Eriksson han är ju bara så bra, lyckliga dig som har handlat färdigt klapparna snart, har inte börjat ännu!
Kram
Ulla-Bella