tisdag 18 december 2007

en bak kväll här hemma


På morgon vaknade jag tidigt så in i vassen , 04.55 och kunde inte somna om.jag låg kvar i sängen till närmare 06.45.
då var det dags att få upp pojkarna och fixa mig iordning för en resa till sunderbyn på sjukhuset,igen. i kväll har jag fått hjälp av gubben och lilleman ,vi har bakat. idag blev det 3 sorter. apelsinflarn , wienerstänger och kubbar. i morgon ska jag baka ytterligare nån sort,tycker det är sååå kul att baka ,känns bra att fylla upp frysen med lite fika .gubben vill ha en jansson ,så det blir väl till att göra en åt han i morgon....hihi.har fortfarande inte kommit i håg att köpa batterier till min kamera,men ska handla i morgon ,då kanske jag kommer i håg såna. minnet sviker ibland även för en ungdom som jag hihihi.
klockan håll å va mycket så jag ska väl ta och avsluta mitt skrivande sov så gott /kramiz

Inga kommentarer: