onsdag 19 december 2007

onsdag kväll

mammas lilla tiger gäspar framför kameran


busiga pojkar

vår julgran



gokväll på er nu sitter jag här med datorn.
har sett lite tv , bonde söker fru. idag har vi julhandlat maten och varit och rantat lite.lilleman har fått jullov idag anton har en dag kvar sen är han också långledig , skönt för dem.
jag har inte haft ork att baka nått idag ,men jag ska försöka baka nån mer sort det är ju några dagar kvar än...hihi.pojkarna har nedräkning.lilleman håller koll hur många dagar det är kvar till julafton.varje morgon öppnar han en lucka i sin kalender och räknar dagarna som är kvar...hihi. sov gott /kram

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Du är nog som katten, uppe på natten. Kul bild av tigern, han får nog kul med granen gissar jag.
Hälsa de busiga pojkarna.
Kramar& snöflingor'
Ulla-Bella