fredag 30 november 2007

sista dagen i november




hej hopp , nu har jag lagt datorn tillrätta i knät,gubben och tvn är det enda surrande ljudet nu.Om en stund kommer lilleman hem med bussen.i går var en hektisk dag nere på byn ,en massa ärrenden,idag en lugnare dag då vi är hemma.Hämtade ut mina nya glasögon och dem fann sin plats på näsa min ,sitter som gjutna. Jag är hur nöjd som helst med dem. Lilleman sa så fort han såg mig i dem att mamma så fina ,du är söt i dem,jag smälter när jag hör nåt sånt.Han är så underbart go den ungen. Min tonåring är också himla go.
puss på er mammas go pojkar ,ni är så värdefulla. Medan jag sitter här och skriver så längtar jag så efter er,att få mysa och kramas.
Idag är det fredag och jag ser fram emot en lugn tv kväll med gubben och lilleman.storebror sover över hos en kompis. Vi ska försöka ta oss ut och promenera lite idag ,jag har saknat att röra på mig, är i vanliga fall en "hurtbulle"..hihi...Nu är det dags fixa lite käk /trevlig kväll kram A

Inga kommentarer: