måndag 26 november 2007

måndagkväll


ja äntligen får jag ha min dator..hihi. Igår kväll var den upptagen av min tonåring. Vi åkte ner på byn för att gå på skyltsöndag,det är ju en tradition.passade på att gå runt lite i affärerna och få några julklappstips.Jag fick med mig familjen in på min favoritaffär ,men det är liksom ganska tjorvigt prova kläder med en gipsad arm,men ska absolut in dit och handla då gipset är borttaget...hihi....jag är heltokig i kläder,dem hade som vanligt mycket som jag vill ha.Vi avslutade dagen på byn med att handla mat,det är ständigt och jämt slut när man har stora pojkar i huset. Idag har jag med hjälp av gubben "gjort"jul här hemma ,det är så fint nu med alla stakar i fönstren och alla tomtar.Nu väntar jag bara att jag ska få julstämning,men än har jag ingen fått.
Tack gubben för all hjälp jag fått av dig,du har verkligen varit hjälpsam de sista veckorna,puss på dig.
Nu ska jag avsluta mitt skrivande för ikväll, sov så gott alla mina vänner/kram annelie

Inga kommentarer: