tisdag 27 november 2007

Då sitter jag äntligen här...


med datorn i knät.Klockan har hunnit bli ganska mycket.
Tvn står på och jag har både roger och anton bredvid mig i sängen,dem fastnade framför tv rutan,en spännande film enligt dem.
Då kan jag lika gärna skriva några rader...hihi..Idag har jag mest tagit det lugnt och vilat.
Jag ser fram emot morgondagen ,då ska jag få ta bort gipset ..jippiii.
Hade tänkt titta in hos guldkorn i min vardag och se vad hon har hittat på idag på sin blogg..hihi
sov gott /annelie

2 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hejsan svejsan :-) Vilka mysiga tomtar! Och sommarbilden med dej i båten får en verkligen att längta efter sommaren igen. Sitter här och smilar å minns när kompisen under en fisketur i somras skrikande försökte slå ihjäl en gädda hon fått på kroken med en skärbräda. Ett tag trodde jag hon skulle slå hål i båten. Hahahaha, du skulle hört vilket liv!. Härliga sommarminnen att tänka på så här i vinterkylan :-) Idag ska jag åka och uppvakta mitt goa barnbarn som fyller 6 år. Ha en fin dag! Kram Monika

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilken härlig sommarbild,guuud så jag läängtar till sommaren!