lördag 24 november 2007

så var det lördag


god morgon vaknade tidigt så förbaskat 06.20.kunde inte somna om.anton skulle iväg med bruttan till piteå och shoppa så morgonen har varit allt annat än lugn...hihi.jag sitter här i sängen och slöar framför tvn.vi har nyss ätit lunch grillade kycklingklubbor och potatissallad,äckligt gott ...hihi.I går kväll var datorn upptagen och när anton kom hem så försvann datorn in i hans rum. jag passar nu på att skriva ner några rader när datorn är ledig.Den här dagen ska jag bara vara hemma och göra bara det jag måste,där är vila inräknat. jag ser fram emot att få ta bort gipset nu i veckan,då får jag en till hand. jag ser fram emot att kunna julbaka,jag brukar oftast ha en massa fika sorter i frysen då julen närmar sig...hihi.Julpynta ska jag också göra med hjälp av min gubbe.trevlig lördag /kram

2 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hej Anneli :-)

Kul att du tittade in hos mej. Hoppas allt går bra med armen så du får göra alla dom där sakerna du längtar efter. Ser ju vad fint det går för dej med din blogg! Vilka fina bilder! Det där "Guldkornet" är en fiffig brutta :-) Tvättstugan blev ju helt underbar! Titta gärna in hos mej igen! Kram Monika

Guldkorn i min vardag! sa...

Tjena Anneli!
Har Anton Brutta!!! Jessus vad tiden går. Skönt för dig när gipset kommer bort.
Hörs o syns Ulla-Bella..