onsdag 28 november 2007

En förväntansfull dag


tog mig ur sängen 05.15 i morse....brrr kallt ute -23 grader visade mätarn.Ställde fram färdiggjorda mackor och choklad till pojkarna ,väckte dem ,sen en snabb kaffekopp och sen bar det av till sunderbyn för gubben och Jag.gipset är nu borta och bara en plåsterbit sitter på handen.
Jag som hade hoppats kunna baka lite och sånt till jul ,men jag får inte lyfta och sånt på 6-8 veckor,alltså inte förrän i början av januari.Gubben får fortsätta hjälpa mig med det mesta,jag får bara göra lättare saker och framför allt träna handen och fingrarna.Men jag måste kunna tänka possitivt ,jag lever...hihihi..ha en underbar dag /tingeling

1 kommentar:

Guldkorn i min vardag! sa...

Som sagt Anneli, du lever! ta vara på gubbens hjälp & njut bara. Du har ju en frisk hand att veva med. Ha det bra o fortsätt blogga, den blev förresten jättebra efter nya looken. Kramar Ulla-Bella