lördag 13 juli 2013

Funderar

Å så är jag här igen :) fast jag vet ju inte vad jag ska surra om nu. Önskar klockan kunde snurra fortare.... Ligger nerbäddad ännu funderar och lyssnar.....funderar på allt möjligt. När jag inte har så mycket att göra så blir det automatiskt mycket funderingar . Nu längtar jag mest bara hem. Det är jobb på måndag som vanligt.
Det här är en annorlunda sommar i mitt liv inget är som det brukar. Inget fiske , otroligt tråkigt att jag inte har tagit mig i väg och fiskat ännu och halva sommaren har passerat.
Jag saknar de föregående somrarna men det är inget annat att göra än att blicka framåt och hoppas ,längta och vänta på att mitt liv ska bli så bra som det bara kan bli. Under tiden tar jag en dag i taget....kan ju inte liksom ge upp ännu......
Om en stund är det väl dags att kliva upp kanske vaknar de andra och kliver upp..... Tråkigt att vara ensam pigg och vaken....

Inga kommentarer: