tisdag 16 juli 2013

skön stund och nu filmtajm

helt plötsligt händer det.....låg på sängen slöade och kollade på tv4 ,tråkigt. då ringde telefon min diamant hörde av sig =).....ALLTID så glad att du tänker på mig.
har haft en skön stund ikväll så nu är jag laddad med mer energi som jag så behöver för att orka funka. nu funkar jag ett par timmar till =).....
energin som jag fick gjorde att jag orkade hoppa upp på cykeln o upp på byn för att hyra en film ,larry crowne. en komedi som jag och Oscar nu ska se efter jag bloggat. när jag kom hem så ställde jag mig vid spisen för att koka mannagrynsgröt till Oscar sen tvättade jag mitt hår. däremellan ringde jag min pappa igen för att höra hur bilresan hem för han gick. har ringt några gånger i dag och det har gått bra och hemma  var han strax före kl 21.30. han är otrolig min far. han sa att han inte har nå problem med att sitta och köra bil och skulle han bara få stanna lite och dricka kaffe skulle han kunna sätta sig i bilen och köra upp hit igen ca 96 mil.....gubben äger ....=)....det är min far ....=)....
här är det tyst och lugnt nu. det är lite mera liv och rörelse när han är här kan jag ju säga.....=).....
internet uppkopplingen har jäklas med mig ikväll så nu funkar det och då passar jag på att blogga och när jag har sett filmen så lämnar jag ett inlägg om jag inte blivit utkastad från nätet vill säga eller har somnat .....
filmtajm är det nu......sov sött

Inga kommentarer: