tisdag 16 juli 2013

regn och regn

så har jag nu vaknat ganska precis 06.30. hade glömt att ställa in alarmet för väckning men vem behöver det när man är inställd på ungefär samma tid vareviga morgon.....sovit varken bra eller asdåligt. mycket värk......
idag öser regnet ner =(......tror banne mig att sommaren dragit i väg och tagit solen med sig......vill man ha sol får man nog resa bort........
tisdag idag och jag jobbar 10-14 som vanligt och efter jobbet har jag eftermiddagen bokad med tvättstugan. måste tvätta kläder....=(.....
nu börjar uppkopplingen på nätet jäklas igen ...morr......irriterande nånting......har jag tur så lyckas jag publicera inlägget inom kort.....
nånå.....jag får aldrig vara riktigt glad ,lycklig och må bra......men jag undrar fortfarande kommer lyckan i mitt liv att vända nångång?......
läst mitt horoskop och det verkar mycket  lovande =).....ska lyckan vända ?.....hmm....kul....=)ja jag får se vad livet har att erbjuda för nåt ,spännande....=).....
ha en fin dag.....

Inga kommentarer: