söndag 14 juli 2013

fortfarande...

fortfarande sitter jag här med datorn i knät. Oscar surfar på "paddan" , pappa ser en film varg veum på tv4 och då kan jag lika gärna blogga.
TACK för din kommentar bästaste vännen min =) alltid kul att höra av dig. =).....hoppas allt e bra med dig , tänker på dig kram kram.
här kommer lite fler bilder .....men först några rader.
i morgon är en ny vecka en ny arbetsdag ,jag jobbar som vanligt 10-14 och är på jobbet en stund före i vanlig ordning. än är det inte läggdags för mig.....det blir automatiskt senare kvällar vill som inte riktigt sova alltför tidigt när det är sommar och ljust ute.....framåt höst/vinter då kan man sova mer ....=).....
och här kommer nu några fler bilder..... sov gott dröm sött
poolbad

poolbad

tankning och kaffepaus i Tönnebro

Höga kusten bron så fint



Inga kommentarer: