torsdag 18 juli 2013

eftermiddag och regn

har bara varit hemma hela eftermiddagen lagat mat , grejat och slöat. intog ryggläge på sängen och bredde om mig med filten och sov en stund. har inte alls dåligt samvete för att jag sovit en stund för jag kan behöva vila lite när jag har sån hemsk värk i nacken och vädret är pissigt ,regn ,regn och åter regn.....
till middag värmde jag kycklinggryta och kokade ris till Oscar själv åt jag köttgryta som jag tog fram ur frysen.
har druckit kaffe och funderar på att dra i väg ut en sväng upp på byn behöver handla hem lite mjölk och sånt. Oscar är ute någonstans med nån kompis när han kommer hem vet jag inte...
vad jag ska göra mer i kväll vet jag inte heller......jag hoppas värker i nacken släpper för jag blir så trött av den.
nä nu kan jag inte bara vara här är alltför rastlös måste ut och röra på mig ....hejhej

Inga kommentarer: