torsdag 18 juli 2013

jobb och oväntat...

drog i väg på cyklen på jobbet. när jag hade min lunch så hörde jag av min kusin som bor i Stockholm ,han var på byn =).....fick oväntat besök på butiken då han tittade in för att säga hej....så kul att träffas och surra några minuter. åter igen bjöd han ner mig till Stockholm ,jag har ännu inte varit ner till han som jag lovat de sista åren.....nångång hoppar jag på flyget och drar ner till han och hälsar på.
nåja timmarna har rusat i väg och jag har som oftast fullt upp. lagomt till jag skulle sluta för dagen så kom en jätte regnskur och givetvis blev jag genomblöt när jag cyklade hem i regnet....brrr....
fastän jag inte har långt hem så blev jag som sagt genomblöt och frusen.
när jag kom in genom dörren drog jag av mig kläderna och ställde mig i duschen och lät de heta strålarna värma min kropp och lindra min onda nacke....har megaont i nacken idag ....förhoppningsvis är det bättre i morgon. hoppas kan jag ju alltid göra. =).....
när jag kom hem så var Oscar hemma ,han sitter och spelar spel. snart ska jag laga mat till han och därefter vet jag inte vad jag ska hitta på om inget händer så slappar jag nog i alla fall en stund medan jag funderar......ha en fin eftermiddag

Inga kommentarer: