måndag 15 juli 2013

tillbax

tillbax igen....=) bara en sista koll här och lämna ett avtryck innan jag sen ska försöka sova nån eller några timmar i alla fall.
Oscar o pappa for ut en sväng. jag valde att stanna hemma och vira in mig i täcket och lägga mig i soffan där jag ska sova i natt. Oscar sover i min säng o pappa sover på madrassen.
tack så mycket för din kommentar bästaste vännen =).....jag tycker det är hemskt fint vid höga kusten och njuter av utsikten på bron. är man höjdrädd så är bron inget att rekommendera....stackare jag förstår om du gruvar dig tänk om jag kunnat va där och hålla din hand det skulle jag gärna gjort det vet du vännen.=).lämna gärna fler kommentarer för jag blir så glad varje gång jag hör av dig ....kram till dig......
nu är det dags att sova....sov sött.....


Inga kommentarer: