onsdag 17 juli 2013

jobb och ...

cyklade väg på jobbet och har nu jobbat mina timmar. cyklade hem och här ligger jag nu på sängen och känner mig superduper trött och har mycket värk.....behöver vila en stund.
idag är det inget regn ,men blåsigt inte alltför varmt och solen visar sig emellanåt.
idag tog jag en lunch för det är så jag måste börja göra nuförtiden på jobbet.
jag sprang över på coop och köpte mig lunch och satt ner på rumpan en stund innan jag åter igen var upp på benen och sprang. det finns alltid nåt att göra. =)
vad jag ska göra sen i eftermiddag/kväll vet jag inte.  (hoppas nåt kul händer) skulle behöva ut en sväng på byn men inte ännu för nu blir det vila.
Oscar kom hem precis och for igen......spring fram och tillbaka. han och kompisen ville spela tv spel men jag ska vila och se tv så dem får hitta på annat så dem drog ut igen.
ha en fin eftermiddag ....
dagens lunch

Inga kommentarer: