onsdag 17 juli 2013

idag

idag är jag såå trött....gääääsp......vaknade strax före 06.00 somnade om och vaknade 07.04 då klev jag upp och nu är jag här. har kokat en mugg kaffe och den ska tömmas inom kort och då hoppas jag bli piggare.
hmm....var nog en liten optimist när jag trodde i går kväll att jag skulle kunna hålla mig vaken och se filmen som jag hyrt....några minuter in på filmen somnade jag.......
har sovit bra i natt i min säng. har mycket värk...gaaahh.....men jag biter i hop och kämpar.
Oscar sover på madrassen.
idag är det jobb för min del börjar 09.15 -14 och däremellan måste jag ha 45 minuters rast.....det tycker jag verkligen inte om , men det är bara gilla läget.
vad jag ska göra sen idag efter jobbet vet jag inte hoppas kunna hitta på nåt kul att fördriva eftermiddagen /kvällen med.
idag är det bättre väder ute. solen tittar fram =).....tänk om vi kunde få fint väder åtminstone några dagar men enligt väderprognosen ser det inte ut att så.....
nånå nu ska här drickas kaffe ha en finfin dag....

Inga kommentarer: