söndag 14 juli 2013

Äntligen hemma

Äntligen hemma SKÖNT.... Kom hem ganska precis kl 23.....ganska stel efter att ha suttit och åkt bil så långt. Bilresan tog 12 timmar  och då har vi stannat några gånger för att tanka , dricka kaffe och gå på toa.
 96 mil i bilen idag så inte är det konstigt att man känner sig lite smått sliten nu.
Världens bästa mottagande fick jag när jag kom hem ,tack bästa vännen du är bara bäst min diamant. Kram till dig.:)
Pappa har somnat och jag har precis bäddat ner mig under täcket och ska alldeles snart sova , men först skriva några rader.:)......
Under bilresan har jag druckit Ramlösa , ätit chips , godis och snusat känner nu att jag har börjat få ont i magen (magkatarr känningar) .... Borde dra ner på mitt ohälsosamma leverne, minska på snuset och sluta äta onyttigt. Då skulle min mage också må bättre.
Nåja nu ska jag lägga ut snusen och dricka lite vatten innan jag ska sova. Sov gott dröm sött

Inga kommentarer: