lördag 13 juli 2013

Lördagsmorgon

Och jag är vaken nu. Vaknat för en stund sen (07.22) och har mycket värk nåja jag biter ihop.
Idag nångång  startar bilresan hem , det beror på vädret är det för vamt stannar vi tills det är svalare att sitta i bilen.
Som vanligt är jag först vaken de andra sover. Det är ju tur att jag har iPad med mig för då kan jag ju BLOGGA och surfa lite då och då:)....
Här ligger jag och funderar och hör fågelkvitter idag blir det fint väder undrar hur varmt det blir.ska bli gott att komma hem. Det har varit roligt dessa dagar att vara här och träffat de här människorna:) , vi har surrat , skrattat , solat , badat och ätit god mat.  få se när vi träffas igen.
Jag tycker nästan att det är deras tur att komma upp och hälsa på :) ....
Nu ska jag fundera en stund ...är tillbaka sen....hej hej

Inga kommentarer: