tisdag 2 juli 2013

tisdagkväll en sväng

efter att ha varit hemma och slöat så bestämde pappa att vi skulle ut och åka en sväng.vi for ut  och åkte nån sväng för en stund sen kom vi hem igen.
jag har precis rullat några chokladbollar till morgondagen. längesen jag bakade chokladbollar trots att det är enkelt och gott.
jag skulle önska att jag hade lite mer inspiration för mat och bak ,men inget känns kul och funderar mycket på meningen med livet........funderar och funderar inte mycket glädje inom mig finns kvar sorgligt nog. en och annan ljusglimt finns dock men det är få saker som gör mig glad nuförtiden. jag känner mig bara LESS på allt.....
nåja nu håller jag tummarna för en vinst på hästarna ,tyvärr blir det nog ingen större vinst som det ser ut än så länge.....why? .....varför kan jag aldrig få vinna ?.....undrar om jag har tur i kärlek när jag inte har tur i spel....hmm.....det är nåt jag grubblar på lite nu och då......
nu slappa och se tv säger hej på en stund

Inga kommentarer: