tisdag 2 juli 2013

seg dag

första semester dagen har varit seg.....myyyycket värk och huvuvärk ,käkat värktabletter och mest bara varit slö. tråkdag. jag har diskat ,plockat o grejat men mest slöat.
mitt på dan hoppade jag på cykeln och for ut på byn för att göra diverse ärenden och sen hem igen ett tag. vid 16.30 for jag ut igen på byn då för att handla hem ingredienser inför morgondagens tårtkalas.
kom hem och då pratade jag med pappa i telefon. han lät inte alls kry och han ville komma hit o laga mat och vila, han sover här i natt.  han hämtade upp mig och vi for på affären för att handla middag sen for vi på kiosken och lämnade in diverse spel på hästar.
kom hem för ett tag medan pappa lagat mat så har jag tagit en dusch och tvättat håret. nu sitter jag här fortfarande med värk är trött och slö. det regnar ute och vad som händer i kväll vet jag inte....kanske far ut nån sväng ,ja inte vet jag .....
snart är maten klar ....är tillbaka sen igen......

Inga kommentarer: