söndag 7 juli 2013

atjoo prosit...

å jag som hade tänkt ta en "powernap" men innan skulle jag bara kolla gårdagens lottodragning....tro det eller ej jag hade 2 rader med 4 rätt och då kostar det mig inget att spela nästa gång ,det är ju bra =)....medan jag rättade lottot så fick jag en sån där attack med nysningar....prosit flera gånger så blir man yr.....jag ska väl inte gå och bli förkyld nu heller?.....inte när jag är ledig en vecka det skulle ju va riktigt otur...med min vanliga otur så kan jag ju fort bli det......
varför kan inte jag vara född med lite tur här i livet?......den frågan ställer jag mig rätt så ofta.....
skulle nu vilja ha en varm mjuk go famn att krypa in i ,så mysigt det hade varit......är ensam som vanligt och då kommer automatiskt alla  funderingar jag går och bär på.....
nä nu ska jag försöka få mig en powernap nu när jag slutat nysa.....hej så länge

Inga kommentarer: