torsdag 7 mars 2013

tränat o nu slappar

det blev bestämt att jag o en kompis skulle fara i väg o träna ,bara prova och det gjorde vi. men huvva så otränad jag känner mig fastän jag promenerar o rör mig så mycket som jag gör....nåja jag ger inte upp träning men jag håller mig nog utanför gymmet ,det är inget för mig.
åter hemma efter ett  träningspass  så var det skönt med en dusch och nu är jag ännu mer  trött o slö ,det blir slappa ett tag o glo på tv innan jag bäddar ner mig. om jag skulle bädda ner mig nu skulle det inte ta lång tid innan jag somnar eftersom det har varit en lång dag , men inte kan jag sova så här tidigt ,har inte riktigt ro i kroppen.....=)....duracellkanin som jag är...=)....
i morgon är det fredag o jag jobbar kl 10-14 ,jobbar även lördag kl 10-14 sen har jag helg. men jag ska först jobba två dagar innan jag kan pusta ut o ta helg......jag biter i hop o kämpar.....
hänger vid datorn o däremellan glo på tv.....sov gott dröm sött

Inga kommentarer: