onsdag 27 mars 2013

onsdag 06.10

gomorron onsdag och nu har vi kommit till mitt i veckan ,fort går det =).....kröp ner under täcket och höll aldrig på att kunna somna pga värk vred o vände på mig länge innan jag till slut somnade JOBBIGT. jag har som  vanligt vaknat kl 06.10  med värk i kroppen och huvudvärken är tillbaka.....gaaah....klev upp och här sitter jag nu med en kopp kaffe o datorn i knät. tvättmaskinen har jag startat ,anton behöver ha sina kläder rena o fräscha inför helgen.
 DU gav mig ett leende  ,TACK för din kommentar vännen min ,alltid lika kul att höra av dig. =)......snart är det torsdag =).....sköt om dig och håll dig frisk....=)...
idag är det jobb kl 10-14. affärerna har extra kvällsöppet till kl 21 på byn kan bli lite rännande för mig i kväll =).....
oops fort var kaffet urdrucket ,dax för en kopp till tror jag...=).....
hej på en stund



Inga kommentarer: