måndag 11 mars 2013

jobb o nu...

jobbat mina timmar kl 11-15 ...full fart. har packat ordrar , mailat ,varit i butiken ,webshoppen ...mm...mycket har jag hunnit med när man springer o håller högt tempo ,KUL...=).....gick hem i lugnt tempo har ju inte direkt bråttom för jag har egentligen inget som väntar på mig hemma. diverse sysslor har jag verkligen inte bråttom med att utföra.
när jag kom in genom dörren så kokade jag en kopp kaffe ,käkade en korvsnärt ,muffins o en liten chokladbit  (min middag ). =).....
klädde av mig naken o ställde mig i en varm dusch ,skönt att låta de heta strålarna skölja min kropp. letade fram kläder , startade tvättmaskinen och nu är jag tillbaka här i soffan med datorn i knät.....ooootroligt trött o ooootroligt slö skulle behöva ta en "powernap" medan tvättmaskinen tvättar  kläderna.
medan jag tar en paus ska jag fundera lite och kanske att jag kommer på nåt att fördriva kvällen med. en prommis bla...sen får jag se .......=)...hej hej

Inga kommentarer: