tisdag 12 mars 2013

jobb , lite shopping och full fart

...sprang i väg ner på jobbet en stund före arbetsdagen började. öppnade butiken ,packade ordrar ,ringde några telefonsamtal skrivit  ut fakturor ,skickat i väg paket ,gjort ärrenden o suttit vid datorn.....puh.....full fart hur kul som helst. =) ....mer varor har kommit i dag ,nu är butiken åter fullproppad med sååååå mycket fiiint ....=)....lite shopping har det blivit =)...jag vet jag är hopplös....men jag är som jag är antingen tycker man om mig eller så inte.....=).....jag är om jag får tro det själv ,gode jämmen behaglig =).....
nåväl kl 14 slutade min arbetsdag och jag sprang in på konsum för att handla hem till dagens middag som jag precis fixat klar , korvstroganoff o ris det är bara för de andra att värma när dem kommer hem sen.
själv har jag delat en pizza men en jobbarkompis ,var lite hungrig o vill käka för att få lite mer energi  =).....
nu blir det ett par minuters vila innan jag ställer mig i duschen o gör mig klar för att fara i väg sen igen......ingen rast ingen ro har oxå hunnit hänga o vika tvätt sen jag kom hem ......fullt fart gör att jag får tiden att gå och inte hinner grubbla så mycket .....
fått in nya fina konstgjorda blommor och jag kunde inte låta bli att handla =)
min nya tröja "malin" från holebrook finns på handplockat =)

min nya "Agnes" hood från holebrook finns på handplockat =)
ha en finfin solig eftermiddag ....hej så länge....

Inga kommentarer: