söndag 10 mars 2013

eftermiddag /kväll

har jag tillbringat hemma mestadels. har slappat o vilat , pysslat o donat. =) fördrivit lite tid. har pratat i telefon med min bästaste vän , KUL =).... och så gott att få träffas o surra de få minuterna. =)krya på dig vännen. hör av dig när helst du vill ,kram kram. =)....
de andra kom hem o käkade och för ovanlighetens skull tyckte hela bunten att middagen var god o att jag bakat så goda limpor =) nästan aldrig passar maten eller det jag bakat åt alla ,försöker dem "fjäska" eller vad är det frågan om ?...hmm....
nåja behövde ut på affären en sväng så anton skjutsade mig o sen åkte vi hem till han. han hade välstädat o fint så inte behövde jag göra nåt ,passade på att  surra lite med han. det är tyvärr inte så ofta vi hinner umgås.
efter en stund kom roger dit för att köra hem sin bil. ytterligare en stund senare tog jag en prommis hem o roger han körde hem sin bil.
nu är jag åter hemma vid datorn.
resten av kvällen blir det slappa framför tvn o datorn har jag bredvid mig =).....
måste rätta kenot ,tänk om jag vunnit storkovan =) , då skulle jag bli lite glad iaf....=)..... pengar gör en inte lycklig ,men det underlättar att ha lite pengar...=)....
hej så länge....

Inga kommentarer: