söndag 10 mars 2013

några rader..

är tillbaka med några rader när jag ändå sitter kvar vid datorn. surfar runt lite och har läst några horoskop för dagen =)...ibland stämmer horoskopen och ibland inte...
jag är en av de som vill tro på horoskop =).....försöker leta positiva ljusglimtar i min vardag o att läsa horoskop kan vara en ljusglimt. =)....
mitt horoskop idag säger mig att jag kan ha tur idag ,vilket inte låter helt fel. =)
jag bör spara en slant för det kan komma en oväntad utgift ..hmm....okej.....
idag kan jag känna mig piggare än vanligt ...hmm...okej det låter ju bra =)
om jag har vissa relationsproblem kan de vara som bortblåsta om ett par dagar..hmm....okej
om jag är kreativ idag kan lyckan ge dig en skjuts i rätt riktning.....
drömmar om spännande kärlek kan bli verklighet för mig ...=) ....nåja det var lite av mitt horoskop få se vad som stämmer och inte stämmer....=).....
Mannen tror det är han som väljer kvinnan men det är nästan alltid tvärtom. det är kvinnan som väljer den  man som ska välja henne.....
ha en fortsatt trevlig söndag.....

Inga kommentarer: