lördag 9 mars 2013

morgonens första leende

gomorron lördag och det är såå kallt -21.4.....brrr.klev upp strax efter 06.30 och här är jag nu. en dag med mycket värk...men jag biter ihop som jag alltid gör.
morgonens första leende fick jag när jag läste kommentaren från  dig bästaste vännen min ,TACK. =)
ja undra vad din  tröttheten beror på ?..=)....du var inte ensam om att vara trött i går , jag la mig redan runt kl 22 lyssnade på musik o somnade ett tag senare. hoppas du får en braig dag ,klä dig varmt och tänk på nåt värmande , nåt som får dig varm inombords =).hör gärna av dig o surra idag =)...
idag ska jag umgås med en kompis o hennes barn nån timme på eftermiddagen ,men vad jag ska göra fram till dess vet jag inte. jag tar dagen som den kommer.
det är skönt att vara ledig , ha en fin lördag är tillbaka senare nu ska jag dricka kaffe....hej hej



Inga kommentarer: