fredag 8 mars 2013

tråkkväll

....och som vanligt en tråkkväll ,jag håller tyvärr på att vara van att ha det så här ,tråkigt meningslöst liv....=(.....måste sluta tänka på att jag ska skaffa mig ett liv ,jag måste börja göra något åt det. att bara tänka på det gör inte nån förändring ,jag måste agera för att få ett liv....
nåja kvällen har jag tillbringat ensam hemma framför tvn mestadels tyst o tråkigt ingen att prata med =(. de andra har nyss kommit hem efter att ha varit borta ett par timmar ,men fortfarande ingen  att prata med...hmm.....fredag kväll och jag funderar redan på att lägga mig o lyssna på musik i lurarna innan jag somnar för nåt annat roligt har jag inte att göra.....
det var den här kvällen......i morgon är en ny dag o jag hoppas den innehåller kuligheter =).....
lämna kommentarer o ge mig ett leende...=)
sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: