söndag 10 mars 2013

spårlöst

nu har jag sett programmet jag ville se ,spårlöst på tv7 som idag var på kap verde där sabrina letade eftre sin biologiska familj. hon bortadopterades när hon var ca 2.5 år till sverige kraftigt undernärd kvar lämnade hon sin mor o syskon. hon hittade sina syskon och tråkigt nog hann hon aldrig träffa sin mor för hon hade gått bort för ett par år sen. sorligt men ändå kan jag inte låta bli att se programmet . sista programmet för den här omgången.....
nu är klockan strax efter 22 funderar på att snart lägga mig o försöka få lite sömn ,hoppas jag lyckas somna.
i morgon är en ny dag och jobb för mig kl 11-15 framför datorn mestadels iaf. =).....
det blev då ingen storvinst på kenot ,men det förvånade inte mig. =(...det är ungefär som vanligt, min ständiga outr =(....
dax att plugga in lurarna i öronen o lyssna på musik....
sov så gott o dröm sött som jag har tänkt göra......

Inga kommentarer: