måndag 11 mars 2013

annorlunda

ikväll har jag bara varit hemma o svamlat. sett familjen annorlunda o däremellan har jag lekt med bilder ,har laddat ner picasa. nu ska jag bara lära mig det fotoprogrammet ,lite tid framför datorn o sen kan jag det...tror jag =)....kvällen har jag tillbringat mestadels ensam ,vilket är ganska vanligt förekommande.
tack för din kommentar min bästa vän =) , vad jag gör i duschen....låter hett vatten skölja min värkande kropp och ja jag blir trött av värme. =) ,efter en het dusch slappar jag gärna. =).....vad gör du i duschen då? =)....sköljer du inte din kropp med hett vatten? =)... å jag som  trodde det var det man ska göra i duschen =). krya på dig hoppas du blir pigg snart =)
har precis varit i duschen igen ,men nu bara tvättat håret (på huvudet) =)......
uttråkad känner jag mig...hmm.. tänk om jag hade skaffat fler barn sisådär ett par stycken till då hade jag haft nåt att göra hela tiden =).....precis som dem familjerna som i familjen annorlunda =)....
funderar på att lägga mig snart o lyssna på musik i lurarna. fortsätt lämna fler kommentarer .....natti natti.....dröm sött

Inga kommentarer: