fredag 8 mars 2013

en fredag

gomorron vaknat upp till en ny dag o det är fredag
den internationella kvinnodagen är det idag ,det är fokus på vi kvinnor idag =) ....
bäddade ner mig strax efter 21.30 lyssnade på musik i lurarna en stund sen somnade jag vid 22 nångång , har svit ganska bra i natt. vaknade vid 05.30 men klev inte upp förrän 06.30 jag kan ju unna mig att slappa nångång ju =)....
oscar sover ännu men på en stund ska han upp o i väg till skolan. och jag jobbar 10-14. sen har jag inget planerat för den här kvinnodagen. 
tack vännen för din kommentar ,JAAA  jag vill träna i hop med dig ,KUL.=)..å vilken träning =)...hoppas allt e bra med dig och att vi hörs och ses snart kram till dig.
mitt horoskop idag säger bla ...att positiv energi cirkulerar runt mig vilket gör att människor dras till mitt sällskap ..=)...kan det stämma?..... om du får pengar över köp en present åt en vän det dröjer inte länge förrän du får nåt i gengäld. måste tänka på min hälsa framför andras hälsa ,men det är inte det lättaste för mig ,för jag tänker på mig alltid i sista hand....
nu ska jag dricka kaffe ...hej så länge

Inga kommentarer: