fredag 8 mars 2013

jobb mat o bak

efter en helt oväntad underbar morgon så gjorde jag mig klar o sprang i väg på jobbet. jag har jobbat 10-14. har jobbat mest framför datorn idag och när jag avslutade dagen var klockan nån minut över 14 och jag har ogjort mycket jobb framför datorn. nåja det blir att fortsätta till veckan.
jag har läst fel på schemat.....enligt schemat är jag ju ledig hela helgen =).....såå skönt. jag hade ju kunnat följa med o fiska i morgon om jag vetat om det tidigare.
nåja jag hittar på nåt annat i morgon =)......jag kan redan nu utropa att nu har jag HEEEELG....YEEEY =)
tack för din kommentar  och  TUSEN TACK för ditt sällskap ,kom gärna o drick kaffe snart igen bästaste vännen min. =).....blir alltid "megahappy" att träffa dig du ger mig massor av  energi =)..
när jag slutat jobba för dagen så sprang jag in o handlade till dagens middag som precis i detta nu är klar. =)... ska käka lite ......
har bakat en mjuk pepparkaka ,efterrätt till kaffet =).... och snart ska jag hänga tvätt , här är det full fart =)......ingen rast ingen ro......är tillbaka sen så jag säger....
pasta bolognese till middag idag =)

nygräddad mjuk pepparkaka ,gott till kaffet =)
hej så länge....

Inga kommentarer: