torsdag 7 mars 2013

dagen

dagen började tidigt. påväg mot luleå strax före 06.00 i morse. sen lite surr på verkstan sen drog jag o anton i väg på "sightseeing" innan jag fick skjuts till sunderby sjukhus.
väl där väntade jag ca en halvtimme så mötte jag upp mormor där. när hon var klar hos läkaren så tog vi en fika o surrade i väntan på taxin som skulle köra henne hem.
när jag hjälpt hon in i taxin kl 13 så gick jag till busskuren o väntade på bussen som jag åkte med hem till byn.
klev av bussen vid 14.40 o gick hem. klädde av mig rubbet o ställde mig i duschen ,skönt att få skölja av sig o byta om efter att ha varit i farten hela dagen.
har ätit en skål med fil o flingor o en korvbit o druckit kaffe. därefter har jag hunnit vila ett par minuter.......
ser ut att kunna bli träning på gymmet ikväll med en kompis. =).....annars händer det nog inte så mycket ......
hej så länge

Inga kommentarer: