fredag 3 januari 2014

Bra dag

Ja så har dagen övergått till kväll och nu är jag här.
Dagen blev ju bra ,faktiskt myyyycket bättre än väntat :)........på morgon fick jag oväntat besök innan jag skulle gå iväg på jobbet :)......det gav mig energi att orka jobba i full fart :) , du är bara bäst vet du det vännen min:).....
När jag slutade för dagen gick jag hem. Tog en dusch och tvättade håret. Oscar kom hem för att äta tårta sen for han ut till några kompisar. Idag har han farit till Roger för att vara där till nästa söndag.
På eftermiddag blev jag glatt överraskad ,då bästaste vännen kom förbi för att käka tårta och surra , riktigt mysigt , tack för sällskapet :)....
En stund senare var jag ensam igen. Har pratat i telefon , svamlat , sett tv och nu för ett tag sen tittade Roger och Oscar förbi efter en stund for dem och nu är jag åter igen ensam....
De bästa stunderna idag var på morgonen och eftermiddagen.....
Just som jag satt här ensam och skrev detta inlägg så blev jag avbruten . Anton och hans Sofia kom förbi :) ,kuligt. Sofia  har lagat sushi och jag fick sushi :) , gott
Nu har det gått några timmar och jag är tillbaka för att avsluta mitt inlägg . Kvällen har jag tillbringat med kidsen ,varit ut och ragga och surrat ett par timmar.
Kom hem för en liten stund sen  och snart ska jag väl bädda ner mig. Känns otroligt skönt att vara ledig tre dagar , hoppas det blir tre roliga dagar :)....
Nu säger jag väl sov gott och dröm sött.....

Inga kommentarer: