måndag 27 januari 2014

Tjatigt

Hmm... Kan ju bli lite tjatigt , men jag är tillbaka här med paddan i knät.... Tråk kväll bara sett tv (familjen annorlunda) och grejat lite....
Oscar har bäddat ner sig och jag har stängt av tvn och dragit mig tillbaka. Ligger i sängen men inte kan jag sova än på några timmar..... Jag får roa mig med paddan en stund sen fördriva nån timme med att läsa min nya bok som jag börjat läsa. Åttio dagar gul eftersom jag tyckte mycket om femtio nyanser så kommer jag garanterat tycka om denna bok och de andra två som hör ihop med denna ,återigen läser jag en trilogi :)......dessa böcker är inte lika tjocka så jag plöjer nog igenom dessa fort om jag har lite att göra :)......och sen då ? Vad ska jag då läsa ? ... Ge mig boktips :).
Nåja imorgon blir jag hemma , hoppas då på nån glad överraskning :).....
Idag har jag haft turen att ha fått vila ögonen på nåt vackert och det skulle inte göra ont om jag hade lika tur att se på nåt vackert i morgon också , det ger mig liksom energi av det positiva slaget.:)....
Nu ska jag sluta surra. Lämna kommentarer KRAM


Inga kommentarer: