söndag 26 januari 2014

Ett nytt

Ett nytt kollegieblock har jag skaffat mig så nu skriver jag så pennan glöder.....ett liv utan papper och penna vore väldigt tråkigt . Har så länge jag kunnat skriva , skrivit. Det har blivit mycket skrivet under alla mina år.....tankarna har under många år funnits att wow vilken känsla att få ge ut en bok :)....
Allt jag skriver publicerar jag inte , skulle jag göra det så då hade ni ännu mer att läsa. Ja varför inte?.... Ni kanske finner ett visst intresse att följa med mig här i min blogg.lämna gärna kommentarer på mina inlägg det gör att jag blir mer inspirerad att göra inlägg .....
Saknar min dator , behöver få nån som kan hjälpa mig laga den och då kan jag fortsätta skriva och vips kan det bli en bok....:)
Nåja jag tar en dag i taget man vet aldrig vad som sker i morgon ...

Inga kommentarer: