tisdag 14 januari 2014

Shit...;

Måste bara slänga in ett inlägg och säga SHIT pommesfrites .... Otrolig många som besökt mitt krypin denna dag...KUL :)...att nån är in och läser det jag skriver :).... Men då undrar jag var är kommentarerna?.......
Idag har jag jobbat som vanligt och när jag var påväg hem blev jag uppraggad :) , så kul att följa med om än bara en kort stund . Tack vännen min , följer mer än gärna fler gånger det vet du.....tycker verkligen om att bli överraskad av dig , kram till dig ,sköt om dig och krya på dig nu vännen. Hör av dig när du vill :)....
Ett tag senare var jag hemma och då ställde jag mig i duschen , sen ställde jag mig framför spisen. Oscar val av mat : kyckling och ris. Har nyss ätit och druckit en kopp kaffe. Ligger och vilar lite i sängen och funderar på vad jag ska hitta på..... Det är megakallt ute nu för en stund sen visade mätarn -23.....få se om nåt kuligt händer ikväll......kanske skulle läsa en stund..... Hej så länge

Inga kommentarer: