söndag 26 januari 2014

Funderingar

Sitter här framför tvn och har tråkigt och tankarna snurrar .... Jag hade ju inte tänkt tjata men måste ändå bara ...
Hinner med att fundera mycket medan jag bara svamlar och grejar.....
Funderingar över livet , har så många frågor men inga bra svar....
Frågorna haglar över mig. Vad ska jag göra ? Vad vill jag ha här i livet? Vad behöver jag göra för att nå mitt / mina mål?.....vill ha svar och sen försöka nå mitt/mina mål.... Åren går och inte blir jag yngre......nåt jag med säkerhet vet jag att jag måste göra något jag kan inte bara låta livet passera , det är sannerligen dags att leva här och nu . Jag vill ha ett lyckligt liv , må bra och vara lycklig är det möjligt att önska sig det?......
Nåja nu dags att hitta på nåt att fördriva tiden med. Blir ännu en dag hemma från jobbet i morgon , tråkigt att vara sjuk och vara ensam hemma och ingen att surra med men jag biter ihop och hoppas kunna jobba på tisdag.
Nä nu avslutar jag inlägget och hittar på nåt att göra.....hej hej

Inga kommentarer: