torsdag 23 januari 2014

Lite av varje

Trots att jag var risig på morgonen så knatade jag iväg på jobbet , men då jag jobbat lite mer än en timme så tyckte dem att jag skulle knata hem och bädda ner mig. Egentligen ville jag inte det men insåg att det var nog bäst för jag hade inte så mycket ork att jobba.
Tråkigt att komma hem och vara ensam :(..... Nåja jag ställde mig i duschen och när jag klev ut ur duschen så hörde en kompis av sig och det blev ett maraton långt telefonsamtal :) , då kände jag mig inte alls ensam :). Du är guld värd vännen som alltid får du mig att må bra.:).... Har vilat och inte gjort så mycket. Febertoppar har jag så däremellan fryser jag enormt mycket så jag har för det mesta filten virad runt kroppen.
Ikväll blev jag glatt överraskad när jag fick oväntat främmande , blir varm i hjärtat när nån  bryr sig om mig och vill se hur jag mår. Du är bäst vännen min kram till dig.
Jag har grejat lite och diskat  , kan inte bara sitta/ ligga still alltför mycket det gör mig rastlös.
Nu tror jag det blir se lite tv innan jag tar fram min bok....
Lämna gärna kommentarer och ge mig ett leende.
Sov gott och dröm sött ....

Inga kommentarer: