tisdag 28 januari 2014

Kaffe och surr

Bara vara inomhus , svamla och greja gör mig såå rastlös. Ikväll var jag extremt rastlös så jag ringde och bjöd på fika för att ha nån att surra med. Oscar kom hem strax efter kl 19 sen kom bästaste vännen och därefter kom även Roger hit. Det blev kaffe , mackor kakor och surr. Tack bästa vännen min för ditt besök :).... Kom och hälsa på snart igen.
Är nu nerbäddad och ska försöka sova så småningom men först läsa min bok en stund.
I morgon återgår jag till jobbet ,fastän det hade varit skönt att stanna hemma en extra dag. Jag har en hel del att göra på jobbet så sysslolös är jag inte.
Nu ska jag snart sluta surra . Dagen idag har innehållit lite av varje och mitt på dan hade jag en mysstund . Nåja ,  lämna gärna kommentarer :).....
Som alltid tänker  , längtar , väntar och hoppas jag...... Sov sött KRAM

Inga kommentarer: