torsdag 30 januari 2014

Rantat och främmande

Kvällen blev BRA :)..... Vid 17.30 så knatade jag iväg ut på byn. Kvällsöppet i butikerna och skidtävling på Storgatan och jag var där och sprang omkring :)..... Efter ca 1.5 timmar var jag åter hemma i en tom lägga.telefonen ringde några gånger och en stund senare tittade bästa vännen förbi :) , alltid lika mysigt att träffas. Nån minut senare kom både Roger och Oscar och det blev kaffesurr en stund.
Ett tag senare var jag åter ensam , snyft tråkigt .... Om ändå nåt kul kunde hända.
Jag har fortfarande myyyycket värk men jag biter ihop och kvällen gav mig ny energi , tack för energin du gav mig bästa vännen :)......
Nu sitter jag här med paddan med nytvättat hår och när det torkat lite så tänkte jag krypa ner under täcket och försöka sova.
Gör mig glad lämna kommentarer ...sov sött

Inga kommentarer: