lördag 18 januari 2014

Tillbaka

Ja så var jag tillbaka huvudvärken har inte släppt och jag känner av förkylningen lite mer nu ,men vad gör väl det?......jag överlever det är jag säker på....
Tråkigt att bara vara ensam och inget att göra , vart har livsglädjen försvunnit som jag haft?.....önskar mig inte mycket bara att jag får vara lycklig och må bra och kanske få vinna lite pengar :)... Kvällens lotto gav mig ingen vinst :(......
Medan jag suttit här så har jag "klickat" hem en ny hårfön och en brödrost , såna nödvändiga prylar som jag saknat.....lånade bort hårfönen och fick tillbaka den trasig och brödrost fick jag inte behålla när jag flyttade.....
Åååå vad jag önskar nåt kul händer , är så rastlös.... Funderar på att kanske bädda ner mig och läsa min bok innan jag gör ett försök att sova..... Sov sött

Inga kommentarer: